13. maaliskuuta 2012

Turkoosi






Siitä on vierähtäny tovi, kun viimeksi olen bloggaillut kuulumisiani. Tässä sitä taas ollaan. Osa syynä taukoiluun on uusi kamerani. Hankin nimittäin itselleni Canonin Eos 550D:n. Olen opetellut sen käyttöä ja kuvien lataamista koneelle. Ei kännykällä ja kameralla otettuja kuvia voi verratakkaan keskenään. Olen todella tyytyväinen hankintaani. Nämä kuvat olen ottanut uudella kamerallani.

Turkoosi on uusi väri sisustuksessani. Tänään kävin ostoksilla ja mukaani lähti vaalean turkooseja kynttilöitä, turkoosi torkkupeitto ja turkoosi fiskarsin kettiövälinepakkaus. Olen vannonut etten käytä mitään siniseen viittaavaakaan sisustuksena, mutta toi turkoosi jotenkin antaa raikkautta kotiin pienenä ripauksena. Passaa hyvin valkoisen ja harmaan kanssa.

Hyvää viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti