6. toukokuuta 2012

Toukokuu

Toukokuu on minun kuukausi. Huomenna on minun syntymäpäiväni. Vuosi tulee taas lisää, mutta tunnen itseni edelleen parikymppiseksi:) Toukokuu on siitä hyvä, että sillon luonto alkaa elämään ja kesä on ihan kynnyksellä. Kaikki on jotenkin niin puhdasta ja uutta! Puhtaudesta puheen ollen. Tänään sain ikkunani pestyä loppuun. Urakka jota inhoan joka kevät ja syksy tehdä. Uutena apurina ikkunan pesussa minulla oli Kärcherin uusi ikkunanpesuri. Todella hyvä! Tykkään! Nyt on puhtaat ikkunat ja parempi mieli. Keittiöön halusin lisätilaa ja penkki keittiön pöydän äärestä saikin lähteä varastoon ainakin kesäksi. Laitoin sen tilalle kaksi vanhaa tuolia ja ostin tuoliin valkoiset pehmusteet, jotta niissä olisi mukava istuskella. Pienilläkin asioilla saa uutta ilmettä kotiin! Huomenna pitäisi tulla mukava paketti postitse sisustusliike Fannystä. Olen nyt vasta hurahtanut Greengate- tuotteisiin. Muutamia keittiöpyyhkeitä olen ostanut ja löysin utuisen sinisen koristetyynyn Oulun Colore sisutusliikkesstä. Siitä se idea lähti, että haluan sille kaverin ja löysinkin nettiseikkailujeni jälkeen sisustus Fannystä samanlaisen tyynynpäälisen. Tietenkin kun nyt oli tarjous, että postikuluja ei tule niin tuli tilattua vähän muitakin Greengate juttuja. Näistä tuotteista lisää kunhan ne saapuvat! Aurinkoista toukokuuta toivottaa toukokuun lapsi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti