7. toukokuuta 2013

My day!




Tänään olen minä synttärisankari! Varas lähdön otin jo eilen kun kävin hankkimassa itselleni uuden luurin. Sen verran kalliita pelejä nuo uudet puhelimet on, että kytkypuhelimeen oli tyytyminen. Päädyin Lumian 820 valkoisena. Ainakin näin alkutekijöikseen ihan ok puhelin.

Mies puolestaan halusi ostaa minulle eilen synttärilahjaksi uuden kellon. Olen jonkinlainen kellofriikki. Minulla on monta halppiskelloa ja vaihtelen niitä mieleni ja asun mukaan. Mies halusi ostaa "kunnollisen" kellon ja valitsin sitten tämän ihanan Gantin kellon. Siitä on iloa varmaan pitkäksi aikaa! Orkidean oksankin oli hän tänään sitten vielä ostanut:)

Posti kuljetti kirjeen puolestaan Jyväskylästä. Hyvä ystävä oli ostanut minulle H&M:n tiskirätin ja korvikset. Ei jää näitä katsellessa epäselväksi, että tykkään harmaasta:) Äiti puolestaan oli muistanut minua rahallisesti ja päädyinkin tekemään tilausta yllätys yllätys H&M:ltä home-mallistosta. Saas nähdä milloin paketti tulee!

Lämmintä tiistai-iltaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti