Eilen kävin Oulussa Stockmannilla hulluilla päivillä. Huh, huh, todellakin hullua menoa! Edelleenkään mä en ymmärrä, mitä ne ihmiset raahaa sieltä kassitolkulla??Itse käyn ostamassa sieltä aina perinteisesti Maison Bellen- pesuaineita alennettuun hintaan. Vaatepuolen ohitan suosiolla...Tänä vuonna bonggasin lehtisestä etukäteen ison oliivipuun ja se oli pakko saada. Siinä se nyt nököttää jakkaralla peltiämpärissä:)
Asiasta toiseen....Mulla ei ole tapana valittaa julkisesti asioista, mutta nyt en voi hillitä itseäni....Tilasin Annival Interior -sisustusputiikista viime kuussa sisustusjuttuja. Yksi tilaamistani tuotteista oli valkoinen buttons-tekstillä varustettu puulaatikko. No, laatikko ei todellakaan vastannut odotuksiani ja oli todella pieni hintaansa nähden, joten laitoin sen asiakaspalautuksena takaisin.
Alkuviikosta sitten laittelin asiakaspalautukseen sähköpostia kun rahoja laatikosta ei alkanutkaan kuulua tilille monen viikon jälk. Vastaukseksi sain vain töykeän viestin, että laatikko oli pakattu virheellisesti ja rikkoutunut näin kuljetuksessa, joten en sen vuoksi saa rahojani takaisin. Lisäksi olin käyttänyt väärää postitusvaihtoehtoa eli Itellaa. Heidän mielestään matkahuolto käsittelee paketteja hellemmin. Tästä postitusvahtoehdosta oli kuulemma maininta heidän nettisivuillaan.
Anteeksi, että mitä??? Ensiksikin pakkasin laatikon samalla tavalla kuin se minulle oli lähetetty ja toiseksi heidän nettisivuillaan ei ole mainintaa postitusfirmasta, mitä kautta palautukset tulisi tehdä sekä kolmanneksi eikö asiakkaalle kuitenkin tulisi ilmoittaa, että tuote on rikkoutunut ja siitä ei voida rahoja palauttaa? Eipä tarvitse kyseisestä firmasta mitään enää ostaa! Todella hienoa asiakaspalvelua:(
Jospa tuohtumus menee nyt ohi kun olen sen saanut purkaa ulos!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti